تبدیل تجارت های معمول به تجارت الکترونیکی فواید بسیاری در پی خواهد داشت. تجارت الکترونیک می تواند قابلیت های خصوصی سازی، ارائه خدمات کارآمد به مشتریان و مدیریت مؤثر زنجیره عرضه را ارائه نماید. شاید بپرسید تجارت الکترونیک چیست؟ تجارت الکترونیکی را میتوان انجام هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و ازطریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشتهاست و پیشبینی میشود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معاملهای گفته میشود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا ویا خدمات منتهی میشود. تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبههای فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها و تهیه و توزیع و جابهجایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر میگیرد. البته مفهوم گستردهتر تجارت الکترونیک، کسب و کار الکترونیک می باشد که شامل عملیاتی نیز هست که در خود تجارت مدیریت می شوند مثلاً تولید، توسعه، پایه مشارکت و مدیریت تولید که جنبه هایی از کسب و کار الکترونیک هستند که در دسته تجارت الکترونیک نمی گنجند.
برای تداوم کسب و کار الکترونیک بایستی از فن آوری ها بهره گرفت و سیستم های جدید را بطور مداوم یکپارچه و به روزرسانی کرد تا بتوان مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه داشت.
تبدیل تجارت های Brick-and-Mortar (تجارت هایی که نیاز به حضور فیزیکی دارند) به تجارت های Click-and-Mortar (تجارت هایی که دارای حضور آن لاین و آف لاین می باشند) در گستره جهانی هر صنعتی قریب الوقوع است و طبیعتاً بازار سلامت نیز از این قاعده بی بهره نیست. همپای سایر تجارت ها در حوزه سلامت نیز می توان بدون وجود دفاتر کار بطور مؤثری عمل کرد. کافی است به تبادل الکترونیکی داده روی بیاوریم. تاهمین اواخر تجارت الکترونیک فقط توسط شرکت های بزرگ امکان پذیر بود ولی امروزه با بکارگیری اینترنت و شبکه جهان گستر، مشاغل بسیار کوچک نیز امکان ورود به این عرصه را دارند. این تخصص ماست. ما با شناخت کامل در خصوص مدل های مختلف تجارت الکترونیک از جمله مدل ویترین مغازه (StoreFront)، مدل مزایده، مدل های قیمت گذاری دینامیک، مدل پورتال، مدل معامله پایاپای و سایر مدل ها می توانیم متناسب با نیاز شما بهترین پیشنهاد را به شما بکنیم.