مادر مرکز سلامت الکترونیک ارگانمهر با توانمندسازی و پشتیبانی از یک استراتژی و چشم انداز استانی، مشتاقانه این موضوع را دنبال می کنیم که :
- اطلاعات مناسب و مفید را در زمان درخور برای افراد مناسب فراهم آوریم
*دسترسی و به اشتراک گذاری اطلاعات
*گردآوری و به اشتراک گذاری اطلاعات به عنوان محصول جانبی فرایندهای تدارک مراقبت ها بوده ، به سادگی فراهم می شود و به آسانی قابل استفاده بوده و تکراری یا توأم با دوباره کاری نیست.
*کیفیت اطلاعات امری کلیدی است که باید تحصیل شود
- ساز و کاری مستحکم در سطح اجتماع بنیان نهیم که در آن با بکارگیری فن آوری های نوین بتوانیم مفاهیمی همچون کارایی، تشریک مساعی، کیفیت،شفافیت و مسئولیت پذیری را در همه وجوه مدیریت و ارائه مراقبت های سلامت به جریان اندازیم.
*مدیریت و اشتراک منابع به منظور بدست آوردن کارایی و اثربخشی بیشتر
*توسعه ظرفیت های منطقه ای برای تسهیل و تسریع پذیرش و پیشرفت سلامت الکترونیک
اهداف مرکز در حوزه های فن آوری اطلاعات و سلامت الکترونیک عبارتند از :
الف ) بهبود فرایند تبادل و استفاده از اطلاعات مرتبط و زمان بندی شده میان ارائه دهندگان خدمات سلامت و بین ایشان و کاربران (شهروندان – بیماران)
ب ) سازماندهی اداره فن آوری ها و سرویس های تکنولوژیک به منظور پشتیبانی از چشم انداز مرکز